NU ÄR DET KLIPPT

Ja nu är det klippt!

Jag är med mamma på jobbet idag, Kex har simmat för första gången. Nu sover hon så skönt hon ligger här brevid och snarkar. Det gör hon bara när hon verkligen sover.
Blev nog trött efter turen ut till Kvicksund. Stort tack till Dorota som putsade lite på Kex, tack tack.
Länk till Dorotas hemsida Hesiodos kennel
Nu kanske vi har chans i utställningen på söndag, vem vet? Men än så länge är det bara träning så det här räknas igentligen inte så det spelar ju inte så stor roll hur det går. Jag är nöjd bara hon kan stå stilla i 10 sekunder, helst ännu mer men det är nog för mycket att hoppas på ;) hahaha!!
 
Hjälp tänk att allt gått så fort 10 veckor av sommaren bara så där, tjoff borta tadadadam!
Och Kex som blivit så stor, kommer ihåg när jag fick veta att jag skulle få en hund, hojoj vad jag grina, lycko tårarna flödade de bara rann. Det var i julas, vad jag hade längtat efter henne i flera år, sparat så mycket jag kunde.... 
Mer om det i jul, då ska ni få veta hela historien bakom detta ;) 

Nu ska jag se vad jag kan roa mig med, tjingelong

P.S Jag kan rapportera att efter en veckas behandling mår Kevin bättre!

Kommentarer
Postat av: Lisa

kan man inte får se en bild på ett nyklippt kex??

var ett tag sen man såg henne på bild. Om mindre än en månad ses vi i verkligheter iaf. =) det ska bli roligt

2009-08-18 @ 16:06:07
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0