NÄR KOMMER MEJLET?

På söndag ska alla kurser på klubben dra igång. Jag har anmält mig till grndkursen i brukslydnad, men jag har inte fått någon inbjudan till kursen än. Tänk om det har glömt oss? Eller om vi inte kom med? Eller så är det bara sena med att skicka iväg allt som vanligt....
Hoppas vi kom med i alla fall, kurserna börjar nästa vecka så inbjudan borde ju komma någon gång den här veckan. Ungdomsgruppen börjar i alla fall nästa vecka det vet jag eftersom jag fått mejl om det, det ska bli roligt, massa med kul kommer vi att ha!

Jag har tänkt att jag och Kex ska köra lite personspår idag. 3 stycken 50 meter rätt fram så får vi se om hon hajja vad hon ska göra, vi har inte kört så mycket personspår bara någon enstaka gång här och var så vi får se hur det går. Imorgon blir det i alla fall blodspår. Mamma ska köra upp Kevin i blodspår till hösten, hoppas att hon håller kvar vi det? Han tycker ju att det är så roligt så jag tror nog att hans kulle uppskatta att få köra mera sånt. 
Jag funderar på att göra ett anlags prov eller vad det nu heter med Kex någon gång, hon tycker också det är kul med blodspår och är väldigt duktig så det ska nog inte bli några problem om vi tränar lite mer på det. 

Vi hörs senare tjingeling 

Kommentarer
Postat av: trassellica

Tack,tack:) och jag ska ändra det där med tomaterna i början av varje inlägg så fort som möjligt!;) hehe



Är boken bra?

2009-08-13 @ 22:50:02
URL: http://trassellica.blogg.se/
Postat av: Syrran<33

Den är jätte snygg och super fin:D Men jag kommer upp nu<333 Sees där uppe^^

2009-08-14 @ 10:11:38
URL: http://glaader.blogg.se/
Postat av: Lisa och Arwen

vi har inte heller fått ngt mail ang våran kurs... men jag har glömt om den började i augusti eller september.. får väl slå en signal, men de brukar vara dåliga på att svara har jag fått erfara :P

2009-08-14 @ 11:00:59
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen
Postat av: trassellica

FETT SNYGG HEADER!<33

2009-08-14 @ 13:08:17
URL: http://trassellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0