HUR SKA DETTA SLUTA?

Nu är det kväll och här sitter jag. Trött efter bara andra skoldagen, hur ska detta sluta?
Jaja man kommer väl in i det så småningom.

Idag ahr det varit en dag, i skolan, med kompisar, kul!, och hundarna oxå skojskoj. Jag vet inte riktigt hur Kevin mår, han har bettet sig konstigt idag, men när vi gick ut med mamma så blev han glader. (Mamma = Kevins favvo älskling)
Men medicinen han tar tar ju inte slut fören om 10 dagar och han är bättre än när vi började ge honom den så det kommer nog bli bra igen =)

Imorgon är det LÖRDAG! Alltså bara en dag kvar till SÖNDAG!!!! Då är det utställnings premiär för Kex, okej inget att stressa upp sig över, det är ju bara på skoj :)
Vi har tränat lite sen i tisdags på stå, det går bättre och bättre. Imorgon ska jag försöka få iväg mamma till klubben bara en stund och träna ring träning bara lite men så att jag är helt säker på att jag gör rätt.

Inga bilder idag heller, min dator är fortfarande pajj :/ Men för att få det lite roligare tänkte jag att vi skulle ha en liten frågestund om hundar, fråga på! Nu måste ni våga fråga annars blir det ju inga frågor att svara på och det är ju inge kul ju....

Så fråga på nu !!

Svaren kommer i nästa inlägg antingen imorgon eller senare ikväll, men fråga nu!!


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

okej, här kommer mina frågor =)



vet du hur många lagottovalpar det är anmälda på söndag?



Vad har Kex för bett?



Vad har Kevin för bett?



=) Lycka till imorgon, vi håller alla tummar och tassar vi kan. Men du är ju ändå den snyggaste syrran vi vet, hur det än går.

2009-08-22 @ 11:00:31
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen
Postat av: Felicia

Hej hej!



Jag läste frågan över som var inskikad av Lisa och Arwen och undrar vad "bett" är för något?



Lycka till i morgon!!<33

2009-08-22 @ 12:55:18
URL: http://trassellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0